Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Λοσιόν με οινόπνευμα; Υπάρχει τρόπος

     Σας έχει τύχει να αγοράσετε μια τονωτική λοσιόν και να μην την χρησιμοποιήσετε επειδή περιέχει οινόπνευμα; Είναι γνωστό ότι το οινόπνευμα ερεθίζει την επιδερμίδα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βάζουν ακόμα στις λοσιόν και ειδικά σε αυτές για λιπαρά δέρματα εφόσον χειροτερεύει την κατάσταση. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. 
     Μου έτυχε να αγοράσω λοσιόν με οινόπνευμα, παρόλο που στα συστατικά της δεν έγραφε ότι  περιέχει οινόπνευμα. Όταν την χρησιμοποιούσα ένιωθα το δέρμα μου να ερεθίζεται και να τραβάει (το δέρμα μου είναι λιπαρό-μεικτό και η λοσιόν δεν ήταν στυπτική). Δεν είχα πολλές επιλογές: ή θα συνέχιζα να την χρησιμοποιώ, με ότι σημαίνει αυτό για το δέρμα, ή θα την πετούσα ή θα έμενε στο ράφι μέχρι να χαλάσει και να την πετάξω. Άλλα τελικά αποφάσισα να κάνω κάτι άλλο: έβαλα σε ένα μπουκαλάκι λοσιόν μέχρι την μέση και συμπλήρωσα το υπόλοιπο με νερό. Δοκίμασα το διάλυμα και πραγματικά το δέρμα μου δεν ερεθίστηκε καθόλου. Προφανώς το νερό αποδυνάμωσε το οινόπνευμα αλλά δεν επηρέασε τα υπόλοιπα συστατικά της λοσιόν. Από τότε την χρησιμοποιώ κάθε μέρα και το δέρμα μου ούτε ερεθίζεται, ούτε κοκκινίζει, ούτε τραβάει. Αντίθετα το νοιώθω καθαρό, φρέσκο και δροσερό. Το νερό έκανε το θαύμα του!


αυτό έμεινε από ένα μπουκάλι 250ml 


       Αν θέλετε να πειραματιστείτε (όπως εγώ), σας συνιστώ να χρησιμοποιήσετε νερό από βρύση με φίλτρο (όπως εγώ) ή μεταλλικό νερό. Δοκιμάστε το! Δώστε μια δεύτερη ευκαιρία στην -αλκοολούχα- λοσιόν σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου