Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

Ξεχασμένο haul απο το Beautyinc.gr!





Κάποια πραγματάκια που αγόρασα τον Σεπτέμβριο από το Beautyinc.gr και ξέχασα να ποστάρω!


Η Bronzed Radiance Bronzing Palette της σειράς (?) Technic Bronzing


Η συσκευασία αναφέρει ότι τα μπρόνζερ είναι 10,4 γρ και το ρουζ - highlighter είναι 7 γρ, αν και φαίνονται το ίδιο. Εκτός κι αν τα δυο μπρόνζερ μαζί είναι 10,4 γρ αλλά και πάλι δεν μου φαίνεται σωστό. Η παλέτα κοστίζει 9,50 ευρώ


Η παλέτα περιέχει δυο μπρόνζερ, ένα ροζ, ένα highlighter, πινέλο και καθρέφτη στο καπάκι της συσκευασίας


 Το πρώτο μπρόνζερ είναι πιο θερμό - κοκκινωπό θα έλεγα. Το δεύτερο μπρόνζερ έχει ψυχρό -  καφετί χρώμα. Είναι πιο φυσικό και φορέσιμο, κατάλληλο για κοψίματα ενώ το πρώτο δίνει ζεστασιά στο δέρμα (μου αρέσουν οι παλέτες που έχουν μπρόνζερ διαφορετικών αποχρώσεων και τόνων). Το highlighter είναι πολύ απαλό, δεν βγάζει μάτι, ενώ το ρουζ είναι πολύ ανοιχτό και ψυχρό ροζ, ένα χρώμα που ήθελα στην συλλογή μου



Το πινέλο μου αρέσει πάρα πολύ, είναι πολύ απαλό και έχει το κατάλληλο μέγεθος για να απλώνεις τα προϊόντα αλλά και να το μεταφέρεις εύκολα μαζί σου   


Ένα κραγιόν της σειράς Super Stay 14H της Maybelline στην απόχρωση 180 Ultimate Blush 



Το χρώμα είναι ένα πολύ ωραίο ροζ χρώμα με σατινέ υφή. Το περίμενα πιο φυσικό ροζ αλλά είναι πιο έντονο οπότε θα το φορέσω άνοιξη - καλοκαίρι. Επίσης έχει πολύ έντονη φρουτένια μυρωδιά σαν τσίχλα!


Ποσότητα δεν μπορώ να βρω, μάλλον ήταν στο αυτοκολλητάκι που πέταξα. Η τιμή του είναι στα 7,96 ευρώ


Η πούδρα Super Stay Better Skin της Maybelline στην απόχρωση 010 Ivory


Η συσκευασία περιέχει 9 γρ και κοστίζει 8,95 ευρώ


Η συσκευασία περιέχει μεγάλο καθρέφτη και σφουγγαράκι για ρετούς  


Το χρώμα φαίνεται λίγο σκούρο για το δέρμα μου παρόλο που είναι η πιο ανοιχτή απόχρωση. Θα φανεί στην πράξη... 



Η πούδρα Nearly Naked της Revlon στην απόχρωση 010 Fair


Η συσκευασία περιέχει 8 γρ και κοστίζει 9,50 ευρώ 


Η συσκευασία διαθέτει καθρέφτη στο καπάκι και ένα μικρό βελούδινο πον - πον


Το χρώμα της πούδρας είναι πολύ ανοιχτό, στην απόχρωση μου



Ένα τσαντάκι της Maybelline με μια μάσκαρα και τρία προϊόντα σε μέγεθος ταξιδιού



Τα προϊόντα σε μέγεθος ταξιδιού είναι : ένα tester 10 ml Dream Fresh BB στην απόχρωση Apricot, ένα ξεβαφτικό ματιών 25 ml και ένα ξεβαφτικό νυχιών 25 ml της σειράς Dr. Rescue  


Η BB cream έχει πολύ σκούρο χρώμα για το δέρμα μου. Για να την φορέσω πρέπει να έχω μαυρίσει πάρα πολύ ή να την αναμείξω με ενυδατική ή να την χρησιμοποιήσω σαν ρουζ / μπρόνζερ



Η μάσκαρα The Colossal Go Extreme! της σειράς Volum' Express στην απόχρωση Very Black. Η συσκευασία περιέχει 9,5 ml


Το βουρτσάκι της μάσκαρα έχει περίεργο σχήμα όπως και το "ραβδάκι" της! Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω 
Το τσαντάκι με τα τέσσερα προϊόντα κοστίζει 13,50 ευρώ και υπάρχει επιλογή με την ίδια μάσκαρα στην αδιάβροχη εκδοχή της


 Δωράκι με την παραγγελία ήταν ένα μεταλλικό καθρεφτάκι διπλής όψης, λίγο βαρύ αλλά πολύ καλής ποιότητας, το οποίο πωλείται στο site στην τιμή των 4,95 ευρώ


Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός του ασημί με το μωβ - μελιτζανί. Πολύ χρήσιμο δώρο το οποίο θα πάει κατευθείαν στην τσάντα μου!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου