Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Rose Chandal Rose Water Face Lotion




Σε μια συνηθισμένη βόλτα για ψώνια στο super market είδα την συγκεκριμένη συσκευασία ροδόνερου. Στην αρχή νόμιζα ότι είναι κάποιο καινούριο micellar νερό. Όταν είδα ότι είναι λοσιόν με ροδόνερο αποφάσισα να το δοκιμάσω.


 Χρησιμοποιώ βρώσιμο ροδόνερο για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα της λιπαρής επιδερμίδας μου κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς κανένα από τα καλλυντικά ροδόνερα δεν μου έχει ταιριάξει. Μάλιστα στο παρελθόν είχα πάρει το ροδόνερο της ίδιας μάρκας που ήταν σε ένα μεγάλο πράσινο μπουκάλι με λευκό καπάκι και δεν μου είχε αρέσει καθόλου. Αυτό όμως μου αρέσει πολύ, καθαρίζει και φρεσκάρει το πρόσωπο μου αφήνοντας το απαλό και δροσερό. Μάλλον μαζί με την συσκευασία άλλαξαν και τη σύσταση της λοσιόν ή άλλαξε η επιδερμίδα μου, τι να πω; Το σίγουρο είναι ότι θα την ξαναγοράσω. Δεν περιέχει παραβήνες και σιλικόνη και είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Η συσκευασία είναι 500ml και κρατάει πολύ καιρό, την έχω από τον Σεπτέμβριο και την χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα. Την βρίσκετε στα super market Σκλαβενίτης και κοστίζει 3,00 ευρώ   




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου