Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Batiste dry shampoo : Fresh & Cherry




Πριν λίγο καιρό τελείωσα δυο ξηρά σαμπουάν της Batiste, το Fresh και το Cherry. Είχα ακούσει καλά λόγια και για τα δυο προϊόντα και ήθελα να τα δοκιμάσω


 Το Fresh μου άρεσε πολύ γιατί έχω την αίσθηση ότι η πούδρα που περιέχει είναι πιο λεπτοκομμένη από τα υπόλοιπα ξηρά σαμπουάν της σειράς και δίνει φυσικό αποτέλεσμα στα μαλλιά. Επίσης λατρεύω το άρωμα του. Θα το ξαναγοράσω οπωσδήποτε

Το Cherry δεν μου άρεσε καθόλου. Κάνει καλά την δουλειά του αλλά το άρωμα του δεν μου άρεσε καθόλου. Το πήρα γιατί είχα ακούσει για το "φοβερό" του άρωμα το οποίο εμένα δεν μου λέει τίποτα. Δεν πρόκειται να το ξαναπάρω

Η συσκευασία περιέχει 200 ml και κοστίζουν 3,44 ευρώ το Fresh στο S/M Olla και το Cherry 4,45 ευρώ στο Hondos Center





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου